Assalamualaikum...
waduh2...ary ke 10 kite berpuasa...
alhamdulillah..segala jerih perih kita dpat laluinya..
Entry mis J kli nie jus nk touchup2 ckit..
yela almaklum jela...
mis J tgk mybugie mis J nie dh berhabuk sgt..kehkehkeh..
so mis J nk story+share2 ckit pasl pi2 nie..
trip to lost world..
pic wit my adeq2....

dis actually trip to lost world..but dis 1 dh leps andyle..
now we all rlx aftr mam at gunung lang..dap..yummy..
